Abbot kinney - tror jag

Tog mig ner till Abbot Kinney idag för att posta tillbaka mina klänningar jag inte vill ha. Hittade massa små fina butiker på den gatan och fann sååå mycket. Var beredd att lägga ut 1200kr för allt mitt shit men reducerade ner till 200kr!! HUR GRYM ÄR INTE JAG??????? 
 
Sen hamnade jag på Ross som är en affär som har i princip allt förutom mat, i hopp om att finna en iphonecase och ett glasskydd för skärmen. AND I GOT LUCKY! Shit känner mig lyckligt lottad idag, borde ta mig en trisslott eller? 
 
Så nu mår min bebis bra, skyddad och har vinterkläder. 
 
Det är så fina områden 
 
 
Jag har börjat få en smak av bohemiska och romantiska kläder. Vad har hänt med mig?? Inte de här kläderna dock 
Hade turen och fann det SISTA skärpet i en minibutik. Den hette dessutom Jennifer. Asså fan, varför köpte jag inte en lott?! 
 
Hur fint är inte mitt skal??? Det ser lite konstigt ut dock att jag har en vit lur och så är det svart runtom. But bakifrån är den adorableeeeeeeeeee
 
Jag gillar hur killarna nyss kom hem och satte sig i soffan med varsin burrito och högg in och sitter där helt tysta för de är så hungriga. Enda gången det är tyst när de är hemma, när de äter och när de sover. Ljuva stunder. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0