6 mars

Det är väl den 6e mars idag? Känns som tiden bara flyger förbi, eller månaderna i alla fall. Det var ju precis januari. Är så excited inför denna vecka!! Fick respons igår av en som håller i LA fashion week och jag fick vara med och volontära som check in. Alltså har jag ansvar att checka av alla kändisar, PR, journalister osv som kommer in till eventet. Undrar om det är så att jag får träffa några kändisar då. Fan att jag inte kan snappa det! 
 
Idag är jag så otroligt trött, har ingen motivation inför skolan, har ett stort prov i italienska på ons and I dont know shit. Har bara glidit runt de senaste tre veckorna och pluggat lite grann men nu kommer det allvarliga. 
 
Kom nyss hem från skolan och ska bara hiva i mig spaghettin jag lagade på 10 min sen drar jag in till stan för att hitta olika outfits. Alla i huset har fått ett nytt virus verkar det som. Alla nyser all the time. 
 
MEN MÅSTE STÄNGA AV DATORN NU DEN HAR 1% HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0