26 grader

Okej mitt icloud storage är fullt, det var 50gb i den. Hur fan kan jag ha fyllt 50gb?!?!? Så nu måste jag köpa mer minne så jag i alla fall får 200gb, det borde fan räcka va? Har cirka 10.000 bilder i mobilen nu, och det är inte ens videon inkluderat. 
 
Idag var det 26 grader. Satt och pluggade vid poolen, älskar såna dagar. I två veckor framöver ska det vara rätt så varmt och de har tömt hela poolen för de ska rensa den. Perfect timing eller haha? 
 
Nu har jag haft 2 italienskaprov denna vecka, fick A på min uppsats. NAILED IT! Aldrig varit så motiverad som nu haha. Nästa vecka väntar tre prov. Men ikväll ska jag bara chilla och ta det lugnt känner jag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0