vad är oddsen

Godmorgon people. Klockan är redan 12.54. Har legat i sängen sen 10 och inte orkat ta mig upp. Mått så dåligt. Vad är oddsen att jag börjar bli sjuk min sista helg här??? 
 
Anyways. Igår var jag på MOSCHINOS fashionshow. Det var det sjukaste. Så många Victorias secrets modeller som var där. Fick vara Romee Strijd och Hannah Fergussens dresser. Showen varade i 10 min, sen kom skit många kändisar in backstage. Höll ögonen öppna för Zac Efron haha. 
 
'
Min mun vattnas bara av att kolla på bilden..... Hade lätt kunnat ha det till frulle 
 
!!!!! När de ropade upp våra namn och gav oss våra modellers namn höll jag på att bajsa på mig när jag hörde alla stora namn. 
 
 
Joe Jonas, Hailey Baldwin, Fergie, Dita Von Teese, Kristen Stewart, Miranda Kerr (!!!!) dock såg man att hon var ganska gammal jämfört med alla yngre modeller. Vanessa Hudgens m.fl. Blev helt ballögd efter att ha kollat runt. 
 
Men ja, nu mår jag bajs. Men fuck det, min sista helg så ska gå all in och njuta av min sista helg här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0