this is so sad

Jag är nästan lika emotional som jag var när jag lämnade Sverige för att åka till LA. Huuur??? Packade igår och idag och var så stressad. Hade egentligen inte tid men jag var så envis med att dra till gymmet en sista gång och ta ett dopp i poolen. Man måste ju. Så det slutade med att jag har stressat sönder den senaste timmen. 
 
Sa hejdå till Axel och Olle och blev helt tårögd. Och fick nyss reda på att Oliver kanske måste flytta tillbaka hem om han inte får jobb. Asså vaaaaa. Har jag PMS eller. Men man blir ju van att bo med dessa och det blir som ens familj till slut. 
 
De kom in till mitt rum och ba: så tomt här är nu. Längtar redan lite att få komma tillbaka i höst tbh. 
 
Men, nu måste jag käka snabbt sen dra till flygplatsen! 
 
Solnedgångarna här är amazeballs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0