the weekend närmar sig

Bara imorgon sen är det heeeelg! Tog nyss världens skönaste powernap på bibblan. Hann till och med drömma and shit. Vi hade såå kul på idrotten idag, olympics tävlingar. I cafeterian var det skit många pizzaboxar plus flera påsar chips. Visste inte att det var gratis men det var det. Denna skolan försöker verkligen göra oss alla feta. 
 
Har tre timmar på att plugga så mycket jag kan innan jag drar hemåt för ännu ett pass på gymmet. Ikväll ska vi fira en vän med maaaaat och dricka. Synd att man har prov imorgon annars hade jag skolkat. 
 
Nu i två veckor ska vi få besök av Axels vän och bror tills jag drar hem så det kommer att vara fullt hus och party. Kommer vara helt slut när jag kommer hem igen. Ska vila ihjäl mig. 
 
Har inte haft en chans att använda dessa för de är så långa. Men de är så finaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0