rööööööv-sverige

Jooooooo men det stämmer ju. Har ni märkt att varenda fredag ända sen jag kom tillbaka hem, har det regnat varenda fredag!!! Första var när jag och tjejerna skulle fika på EH i västra hamnen, andra var midsommar förra veckan och så nu idag. Vad händer Thor??? Skärp dig förfasiken! 
 
Har jobbat hela veckan och är äntligen ledig i fyra dagar. Ska bli så skönt att få lite sovmorgon. Hade massa mardrömmar inatt och varenda gång jag vaknade och skulle somna om igen, fortsatte drömmen. Så vaknade upp helt stressad. 
 
hur tjejig kan man va? 
 
åt middag med brudarna vid kanalen häromdagen, sååå mysigt men blev helt illamående av salladen.
Ska nog inte äta cafe 2000 ett tag framöver
 
Gick och handlade i pumps med babe och halvled hela vägen 
 
HUUUUUUR GODAAAAAA
 
 
 Min fjärde frulle idag innan work
 
Lämnade in min cykel på lagning idag för bakhjulet var heeelt förstört, det blev 560kr. Fattaaaaa så dyrt, helt onödiga pengar om man tänker efter men man är helt handdikappad utan cykel. Så är utan cykel fram till på måndag. 
 
Jason gjorde chokladbollar igår och jag kan inte sluta äta de, ätit 7 st nu. Och vi ska käka sushi om en timme. Jennifeeeeeer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0