midsommar bravader

Hade en underbar kväll igår. Fick äntligen träffa alla igen efter ett halvvår. Saknat grabbarna som fan! Väckte baby 7.20 igår helt pigg. Han fattade inte varför han skulle bli väckt så tidigt på sin födelsedag haha. Jag lagade våfflor till honom till frukost och puuulig pepparstek med rödvinssås till middag. Det var mysigt. 
 
Vi körde roliga midsommarlekar igår trots bajsvädret. Partytältet flög iväg hela tiden pga vinden. Den roligaste tävlingen var när jag och jojje skulle mata varandra med kex och chokladboll. Inte lätt att tugga när man skrattar samtidigt. Tårarna rann.
 
Idag mådde jag suuuuperbra till skillnad från emil som var mega bakis haha. Ovanligt. Ska ta en pn innan jag drar hem till honom för lite tacos. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0