inför midsommar

Åååålaaaaa. Kan inte fatta att det redan är midsommar imorgon och att jag har varit hemma exakt en vecka. Fan att tiden går så fort... Har haft några mysiga dagar. Igår var vi på Ale stenar, jag och tjejerna. Det var sååå mysigt och vi hade jävligt tur med vädret. 
 
Har ätit så jävla onyttigt nu veckan jag varit hemma och varit på gymmet en enda gång. Kollade nyss klart hela säsongen av Orange is the new black. Är såååå ledsen, den var så bra. Nu måste man vänta ett helt år tills man får se de igen. 
 
Nu måste jag göra mig redo och packa ihop mina saker för jag ska spendera natten hos bobster och han fyller år imorgon. Vet fortfarande inte vad han ska få i present. Huuuur kan det vara så svårt att ge någon någonting i present. 
 
WISH ME GOOD LUCK HÖRNI!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0