fashionclasses

Godmorgon, eller goddag kanske. Hade finals i fashion imorse vilket gick skitbra. Blev klar efter 50 min. Haft en skön morgon med massa finalsplugg. Tre finals kvar! Åt lunch redan vid 10 för att slippa gå fram och tillbaka från bibblan till matsalen men är redan svinhungrig. 
 
Har addat en till fashionkurs inför hösten - fashion marketing! Nu ligger det faktiskt på 70-30 att jag återvänder hit i höst. Ska få internship och läsa enbart mode i alla fall. Thank god. Varför valde jag inte bara det nu denna terminen istället? 
 
NIO DAGAR tills jag är i hans famn igen!!! ♥♥♥♥♥♥
 
Jag är i alla fall well prepared inför morgondagens och torsdagens final. Kan alla muskler på latin nu. 
Igår hade vi alla myskväll framför en film jag fattade noll på. Ganska mysigt att vara så många i lägenheten på kvällen ändå. Men vi var på pass många att vissa fick ligga på golvet som luffare hahaa. 
 
Nu: Paus från plugget - Suits maraton. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0