det går för fort

Helvete vad tiden går fort när man är i Sverige. Man har så mycket att göra, träffa vänner, jobba, träna osv så dagarna bara går förbi. Vill att tiden ska stoppa för jag är inte redo att åka tillbaka till LA ännu. Ikväll ska jag äntligen få träffa chuckie. Känns som vi knappt setts sen jag kom hem. 
 
Fan inte bra att jag arbetar på Subway. Äter så jääääkla mycket. Känns som allt mitt kämpande i USA är förgäves om jag ger upp nu. Men det är också pga att vädret suuuuger! Man vill ju till stranden och chilla men inget blir av pga horvädret.... 
 
I helgen ska jag och Emil baka till hans kalas och jag ska träffa hans släkt för första gången. Tror jag kommer bajsa på mig.. 
 
 Drömmer mig bort varje dag om att bo tillsammans med honom men är fortfarande klar med mitt liv i LA än. Aldrig varit så kluven i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0