back home

Hejjjjjjjj!! Gissa var jag befinner mig just nu? i min SÄNG, i MITT egna rum i MALMÖÖÖ. Kändes inte som att jag var hemma förrän jag steg in i vår lägenhet igår. Så mycket jag saknat det ändå. 
 
Flyget gick bra och jag bemöttes med mina homies, så mkt glädje där. Sen blev jag som en hundvalp så fort jag hörde nyckeln genom dörren när Emil kom hem från jobb i tors. Gud vad jag saknat att pussa på honom. 
 
 
 
Spenderat två dagar ensam med honom och igår lyckades jag överraska släkten ganska bra. Alla blev chockade för de trodde att jag skulle landa på sön (idag). SAJJJJK. Det var en fin sommarkväll med släkten. 
 
Idag avslutade vi dagen med vänner i västra hamnen. Såhär borde varje kväll vara. Är så excited över denna sommaren faktiskt!! 
 
Nu: FILMMYS I MIN SÄNGGGGG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0