another amazing weekend

guuuuuud vilken helg! Nu börjar jag få så sjukt mycket ångest att åka hem. Vill inte packa och kanske inse att detta kanske är mina sista dagar i LA. Kommer gråta.... 
 
Igår bjöd jag hit lite tjejer men de kom hit med 15 andra killar. INTE OK! Men killarna kom fram och hälsade och sa att det var jättevänligt av mig att bjuda de. Tur jag hade axel som var här annars hade det säkert spårat. 
 
Vi drog in till olika barer och dansade loss och jag drack SÅ himla mycket öl OCH tequilashots!!!!!!!!!!! Inte druckit det på ca 3 år. Hur klarade jag mig. 
 
Mr Jens med bästa skylten. Vill ha den
 
Såklart var jag tvungen att ta en selfie
 
asså vaaaa Jentan
 
Jag är världens bästa wingman 
 
Äääääääälskar min jacka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nån frågade mig om jag var sponsrad för det står Ferrari på den haha. I wish. 
 
Selfie in da uber 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0