2 down - 2 more to go

Är på fantastiskt humör idag for some reason! Vaknade 16 min före mitt alarm för Axel fick värsta hostattacken men pigg var jag! Hade mitt engelska finals imorse 8-11. Min mage kurrade så högt igenom hela provet. Det ekade. Så när 1 1/5h hade gått sa min lärare till alla: ta gärna av kakorna för jag hörde att någons mage dansade så någon av er är hungrig. Hahaha. Jag tog 2, gamen som jag är. 
 
Det var ganska sorgligt att säga farväl till alla, imed att jag inte ska ta Engelska B i höst kommer vi inte att ses. 
 
Nu har jag pluggat i några timmar och känner mig ganska så redo inför morgondagens finals. Bring it on motherfuckaaaaaaa.
 
igår hade vi filmmys med alla igen och nu ska jag hem och ta mig en nap. Om exakt en vecka är jag redan påväg till flygplatsen. Känns unreal. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0