15.50

Hejjjjjj, redan söndag va. Kommer knappt ihåg vad jag har gjort i helgen. Har myst ganska mycket med Emil i alla fall. Man önskar ju att man kunde ses varje dag eller åtminstone avsluta dagen tillsammans. 
 
Fredagen blev big fail då vi tjejer skulle festa men alla tappade suget. Såg MFF matchen igår och fick mig även en bränna i VH med Vane och Kim. ÄNTLIGEN bjöd Thor på lite värme. 
 
Och idag har vi kollat Sherlock halva dagen. Är så ledsen över att jag enbart har två avsnitt kvar. Vad ska jag sen kolla på? :( 
 
I torsdags ville Emil spela fotboll med Jason. Osis vi hade att det började regna precis då, men det hindrade inte de. Söta!
 
Nostalgi va
 
Himlen var såå fin i torsdags. Och igår fick jag äntligen se solnedgången på stranden med mitt hjärta. Aldrig gjort det förr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0