06.25

Godmorgon alla ni som säkert fortfarande sover vid denna tid..... Klockan är inte ens halv 7 och jag sitter redan och käkar frukost. Någon som vet om det finns någon lag om att schemalägga en två dagar innan, eller fiffla med sitt schema 2 veckor innan? Skulle få en långhelg denna vecka men chefen skulle ha semester i förväg så han och frugan fixade så alla tog deras pass utan att fråga oss. 
 
Eh, INTE OK????!!! Räkna inte med att jag kommer att ställa upp när de sitter i skiten en dag... 
 
Kommer att jobba mån-fre nu framöver fram till jag slutar vilket inte var min deal med att jobba där. Kommer jag göra mitt bästa där? eh nope. Ska chilla, ta det lugnt, ta en kaka, lite kaffe. Så går det! 
 
Jag och Jason var på bio i måndags. Ganska skönt och vara där på en vardag mitt på dagen. De hade helt gjort om hela Filmstaden. Jättefint och smidigt och mindre köer! Vi hade bokat platser nästan längst bak men hela guldplats-raden var tom så vi satte oss där. lyyyyyyyyyyx
 
Annars är det en suuuuuperfin morgon, solen skiner, jag är lite pigg. Ska strax väcka Jason. Så synd att han inte har sommarlov.. :/ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0