West Hollywood

Igår var jag i Hollywood for the first time ever. Men kunde inte se så mycket då det var mörkt.

Vi drog in till Sophies vän Erik som hade en egen lägenhet inne i stan. Såå fräsch och en KINGSIZE säng. Fyra pers får plats där. Vi hamnade på en klubb med massa manliga strippor som hade dollarsedlar i sina kallingar.

Påvägen hem åkte vi uber och blev stoppade av polisen. Han skrek i sina högtalare: stop the vehicle and raise your hands. Sen kom han fram och sa att vi stannade på en olämplig plats.

Idag mår jag bajs. Har endast kollat på vänner, ätit choklad och druckit 6 liter vatten.

Imorn lever jag nog igen.

Önskade vi hade en stor spegel här hemma
Hoey
Hoppas ajg ser en kändis här nån dag
När jg började cravea mc cheeseburgare ville jag hem direkt
Äntligeeeeeeen hemma. Illamående och hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0