Say hello to my baby!!

Okej, håller just nu på att importera alla mina 9600 bilder från luren till datorn. Kommer ta jävligt mycket minne men vill ha alla bilder här inne med. 
 
Update angående köpet - DET GICK BRA! Så nu äger jag äntligen en mac. Har alltid varit den enda som varit tveksam när det gällde mac för jag inte fattar programmet och är lite skeptiskt när det gäller tangentbordet (gillar tjocka knappar så det hörs och känns). Men jag antar att man vänjer sig som alla PC användare säger. 
 
Så nu skriver jag direkt från datorn!!! Kommer få fler bilder här så småningom. IM SO HAPPY! Hade velat ha en iphone 7 också - jävlar vilken girig tjej. Jag tror att jag är rik.. har tyvärr inte bilderna på macen inne på datorn atm så ni får dessa gamla bilderna istället.
 
Kolla så liten jag var på min och kims första resa till Split!!

Sommaren 2013 eller 14 då vi tog en tur till Skanör
 
Split 2014
 
Funderar på att göra massa inlägg med bilder från förr. Om jag orkar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0