Mitt intryck av USA

Jag har ju som sagt aldrig varit i USA. Så tyckte det var sjukt att jag ens vågade flytta till ett helt främmande land.

Bor i området venice i LA och det är såå mysigt. Lite wisteria lane-vibe. Får motivation att ta en springrunda varje dag
Runt kvarteret. Får ont i eyeballsen så fort man lämnar dörren här hemma. Sjukt att jag säger "hemma" här. ASSÅ JAG BOR I LOS ANGELES. Kan ni fatta????

Mat & allt är cp dyrt då dollarn har stigit sen lort Trump tagit över landet. Så allt är 2 ggr dyrare än hemma i Sverige. Suger verkligen.

Roomiesarna då? De är chilla. Väldigt blyga. Vår ålder förutom lilla axel som bara är 20. Fake id måste man då ha!

Märker att de blir mer öppna när solen gått ner. Som varulvar eller fladdermöss. Från Stockholm. Finns typ inga från Skåne här. Varför? ALLA är från Stockholm. Så länge min skånska ej försvinner then im cool.

Pallar itne skriva mer. Ska kolla på när grabbarna spelar. HAADE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0