Måndag 31/1

Tänk att januarimånad har gått så fort!! Hoppas de här fyra månader till sommaren går lika fort som vinterperioden gjorde. 


Försökt hitta biljetter tillbaka till LA nästa vecka men herregud vad dyra de är!!!! Tecken på att jag inte bör åka tillbaka. Visst det är min drömutbildning och drömstad men allt som värmer mitt hjärta finns i malmö. Verkligen fel tidpunkt av mitt liv. 

Haft mysiga dagar med mitt hjärta och det blir säkert svårare att åka iväg nu när man tänker efter. 

Om en stund ska jag och Kim köpa en Mac dator till mig! OM jag får den på avbetalning!!!!!!!!! 

Fick även ett mejl imorse av skolan att Trump skrev på nåt kontrakt där inga refugees får släppas in till USA. Bajsade nästan på mig men Sverige fanns inte med på listan. 

OMG MÅSTE NER NU KIM KMR SEEEES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0