Wow air

Har suttit och kollat flyg i en timme nu och ger upp. Det billigaste jag fann var med Wow air, aldrig hört talas om det innan. Det kostade 2200kr och det var det billigaste hittills. MEN man var tvungen att betala för handbagaget som kostade 400kr bara för jag ska till USA. MEN VA?!
 
Vilket cp bolag är detta?! Biljetten var ju inte relativt billig, så varför lägga till en så onödig summa som brukar ingå i varje flygbiljett? 
 
Så jag får vänta till imorgon eller nästa vecka med att boka va... och hoppas att priserna inte höjs ännu mer och att jag får ett normalt bolag haha. 
 
 
Kan inte fatta att jag redan varit här i exakt en vecka, så snabbt tiden går. Så snabbt går det inte i USA ska ni veta. Men när jag anländer där nästa vecka ska det bli 27 grader!!!!! Är tacksam för det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0