This weekens

Shit, har redan varit här i två veckor nu. Låter faktiskt lite, känns som jag har varit här i en månad eller mer. Var som sagt sjuk i veckan vilket har gått över till grov hosta. Längtar så mycket tills jag blir frisk för nu har jag fått tillbaka min motivation till gymmet och mer aptit för bättre mat än chips kakor och bajs. 
 
I fredags hämtade Sophies vän upp oss i skolan så åkte vi och lunchade i stan. PULIG burgare, med bacon, avocado och pommes... Kom på en sak igår - inte sett en enda McDonalds här sen jag kom i januari, wtf? Vill jämföra deras pommes med Sveriges. 
 
Anyways, maten var skitgoooood och det var varmt men vi gick båda runt med pälsjacka (ja, hoey har blivit fashion och gått och köpt sig en pälsjacka). 
 
Okej, pommesen ser lite brända ut men de var delish. Vill äta det till frukost nu. 
 
Framåt kvällen hade hoey dejt, killarna skulle inte festa så vi hade myskväll med skräckfilm istället. Aldrig sett så många skräckfilmer på en vecka som jag gör här. Säkert bara för jag inte sover ensam haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0