The weekend

Boungiorno! Har börjat läsa italienska ifall jag inte har sagt det. Gav ju upp på matten i måndags och skolkade igår (bra elev), men crashade Sophies matteklass igår och det gick bra. Förstod lite bättre med denna professorn än min. Men tänkte, imed att jag är så osäker på om jag ska studera här i mer än ett år vill jag hellre betala för italienskan än matten. 
 
Jag är den enda i huset som har lektioner på fredagar (orättvist) så jag var uppe tidigt imorse. Det är storm ute nu, regnar som fan och man blåser iväg och mina roomies kommer springandes in utifrån och är genomblöta haha. 
 
Nu ligger jag i sängen, klockan är bara 14.28, men börjar bli sjuk. Plus är det ligga i sängen och äta chips hela dagen väder. Men ikväll ska vi kolla på fifty på bio. Kuuuuuul. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0