The shoppingaddict is back

Helveteeeeee, hade klarat mig så bra sen oktober månad när det gällde shoppandet.... Men nu när jag gick runt SJÄLV på stan kunde jag inte hålla mig och spenderade waaaay to much money än vad jag borde ha gjort. Även idag.... Stan är farligt just nu. Har inte ens råd till det but I had to. 
 
Shoppade så FINA SAKER!! Slutade med att jag har 8kg övervikt i mitt bagage och kan inte utesluta någonting, så får antingen betala för övervikten eller så får jag smuggla in allt hahah. Jag ska ha på mig tre jackor i alla fall. Allt för mina kläder ♥
 
 
Var väldigt smart idag och tog på mig stilettklackar när det snöade. Måste använda klackar så mycket som möjligt innan jag åker
Jag och chuckie åt på systrar och bröder som hade frukostbuffe imorse. SÅ gott! Ätit så många semlor idag, tror inte jga kommer att cravea det på ett tag...
Är så ledsen att jag inte är här på alla hjärtans dag, så typiskt va? Men imorgon ska jag och Emil fira det ändå♥
 
KÖPT SÅ MYCKET!!! Vem köper en spegel? Märks att jag alltid måste ha spegel i väskan va? 
 
Min kärlek hade köpt FYRA såna här semlor idag (det var just denna semla jag craveade, en av de stora anledningarna till varför jag kom tillbaka hit igen) så jag cyklade dit för att sno en till min mage. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0