Slitna jeans love

Blivit jättejättejättejättebesatt av slitna jeans. De ska vara så ihåliga som möjligt. Nästan luffarestil.
Köpte ett par jeans på bikbok som föll mig i smaken DIRR. Kostade 600, kanske inte så dyrt för killar men jag tyckte de var dyra. De fick följa med mig hem ändå. Men nu tvekar jag på om jag ska behålla those babies or not...
 
Har redan ett par liknande, men inte lika slitna. Ser ni skillnad?
 
De till vänster är mina gamla, de till höger är Bikboks. SÅ FINA
 
Börjat kolla på 90210 och fått så mycket nytt inspiration när det gäller mode. Har blivit kär i skärp igen. Och spetsiga klackar. ALLT ska med till LaLa land
 
 
Och vem har inte missat denna trenden??? FInns typ överallt på insta nu. Såg det först på en 14 årig tjej på insta och tänkte DAYYYYUUUUM. Sen nu har alla denna stilen. Får ont i ögonen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0