Skypedejt

Vaknade pigg igår vid 6.30. Typiskt när man har sovmorgon i bara två dagar varje vecka. Skolans fel. Men jag hade tur för just då skulle tjejerna fika i Malmö. Kim var smart och föreslog att vi skulle skypea. Så jag satt i vardagsrummet och sket i om jag väckte hela huset haha. Såååå mycket jag saknar de. Saknar att bara ta en spontanlunch eller dra en runda i stan eller pw med chuckie. Gör ont. 
 
Men nu är det "bara" 16-17 veckor kvar tills jag är hemma igen haha. Skypeade även med jason och mamma. Saknar den lilla skitungen så mycket, missar allt han gör. Han var så rolig och tog mammas telefon med in till badrummet för han var akutbajsig men ville samtidigt skypea med mig. Vi skrattade så mycket och mamma bankade på dörren i rädsla av att han skulle tappa telefonen i toan. 
 
 
heeeeey mon
 
Han tyckte att det var sååå kul hhhahah
 
gullunge
 
"Jag är klar nu ate, ska bara torka mig". Så åt jag en kaka samtidigt. Pul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0