second day

Skrev jag igår att jag tänkte droppa matten?? Var där igår 17-19.30 och promenerade halva vägen hem utan gatlyktor (heter det så ens?). Var beredd på att antingen bli rånad eller dödad. Och såklart svarade inte Hoe i telefonen när hon sa att jag bara skulle ringa ifall det var nåt. 
 
Men ja, matten sög. Fattade inte ett skit. Professorn mumlade och hade inte riktigt förståelig engelska. Han förklarade inga grunder utan gick rakt på sak. I dont like that shit. Man måste ha förspel liksom. 
 
Idag hade jag fashion och det var sååååå bra. Satt bokstavligen med öppen mun i två timmar för läraren var så bra. Vi ska få en föreläsning med en designer som jobbade för Givenchy MEN såklart så krockar det med min engelskakurs. Vågar man skolka? Man får skolka upp till 3 ggr sen blir man droppad. Inte alls som att jobba där man kan 
 
Får inte nog av palmer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0