Saturday and shit

Igår åkte jag in till stan all alone. Det var såå skönt. Var lite vilsen, men kände mig ändå trygg för det var i affärer, känns som hemma. 
 
Var på jakt efter ett par vardagsklackar men fann inga. Gick in till Apple store och kom ut med en brand new iphone 7. Ville så gärna ha den svarta men vet att jag så småningom kommer att vilja ha den vita igen som jag gjort med mina andra tre previously iphones. Men nu när jag kollar på min vita är jag inte glad asså. Får se om jag kommer sälja denna och köper den svarta. Jag är omöjlig... tror jag är rik. 
 
 
Vi hade en girls night igår. Förfestade hemma med tjejiga drinkar. Köpte en strawberry-lemon lemonade och blandade med starksprit, kändes som man drack godis. 
 
Älskar att detta är precis utanför vår lägenhet. Man får alltid ont i eyeballsen här i LA. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0