President's day

Nej vi firar inte horTrump idag.. Vi firar de gamla presidenterna, som lincoln something. Så idag är vi lediga och alla är så otroligt sega. Det är vädrets fel. Varit grått, kallt, storm och regn hela helgen. Tänk då för er som bor i Malmö. Måste få igång mina rutiner för gymmet igen och börja äta bra. Säkert därför jag är så jävla seg. 
 
Nu har halva huset dragit till gymmet och de försökte tvinga med mig dit men NEJ. Jag låg kvar i sängen till 13 haha. Vill bara kolla på The Killing hela dagen och vara själv. Ni vet när man har en sån dag där man inte pallar med någon. Eller jo, hade kunnat behöva en stor dos av Emil just nu.. 
 
Är så glad att jag tog med mig både min pälsjacka och halsduk! 
Såhär är det i princip varje dag hos oss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0