Monday funday

Godkväll! Klockan är 20.08 här i Cali. Känner att ni borde veta vad klockan är här all the time. Var uppe 6.30 imorse och såg att en snubbe låg i soffan så fick smyga igen. Känns som det är nya dudes i vår soffa varje vecka haha. 
 
Skolan var chill och jag var aktiv för första gången bara för att man tydligen får credit för sin aktivitet. Kände mig som värsta nörden. Har blivti värsta plugghästen här med massa motivation. 
 
Bad news, fick varken jobba eller attenda Susan Koziaks fashionshow nästa vecka för jag är en student. SUGEEEEER! Blir så lack för hur ofta får man denna chans i livet?! Fuck visumet asså och USA:s stupid rules. 
 
Haft en chill dag, Oliver är fortfarande i SanFran och Rudi hade fashionshow för oss här hemma med hans söndriga byxor, grät. 
 
Nu ska vi ha roomiemys med filmen Bilar. See ya. 
 
FETT glad att jag har nät tillbaka så jag är nåbar all the time! Önskar dock att min iphone var black. Eller det kanske jag har sagt. 
 
Jag och emil skickar alltid massa goofiga ting på snap. Fastän det är jobbigt att ha långdistans är det värt det. Jag har något att längta efter i sommar. Till hans famn och hans pussar ♥♥
 
Hemsk mening i min engelska läxa. Emils smeknamn är ju Bob. Aint gonna happen 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0