lunchtime

Godmorgon! Ja, jag vaknade för en stund sen från en powernap för jag var för trött efter att jag vaknade imorse haha.... Det är som en ond cirkel. Så sant att man blir så jäkla trött när solen inte är framme. 
 
Lyckades somna innan 4 igår i alla fall men vaknade en gång i timmen så är helt förstörd idag. Men har inte tid att ligga och snooza hela dagen, måste utnyttja min tid i Malmö. Vaknade idag och ingen var hemma och saknade mamma och Jason så mycket. Hur ska jag klara mig? 
 
Sen vaknade jag av min powernap av en snap av Emil där han skickade en bild där det stod "u and me forever". Första gången han säger något sådant ♥
 
Men nu måste jag fixa mig. Är skit hungrig, kan Kim och chuckie snabba sig ellerrrrrrrr..........
 
Kollade flyg inför nästa helg, och alla har höjts rejält. Så jag får nog åka hem tidigare än så :( VArföööööör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0