im back in la

Godmorgon. Klockan är nu 11.12 i La. Tog mig 23h från kastrup till att vara hemma här. HELT utmattad och hungrig. Det regnade när jag landade, tur att jag hade paraply med mig denna gången. Stod i den långa Visa kön igen och Sophie smsade och frågade när jag var klar så hon kunde ta sig hem från Santa Monca. 
 
Men sen när jag gick ut från terminalen så möts man av tusen människor med skyltar som står och väntar på sina nära och kära. Jag kollade inte ens på någon utan var inställd på att gå direkt till bussarna. Men så ser jag en blond tjej stå med en skylt där det stod "Miss Policarpio" så var det hoey. Sååå söt haha. Blev så chockad och hon filmade till och med. Så fint. 
 
Men nu hade jag mer än gärna hellre velat ligga i sängen bredvid min älskade.. Saknar honom så det gör ont. 
 
Bilder får ni senare! Ska försöka snooza lite till, hon tvingar mig gymma idag. HELL no. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0