hollywood hoes

Fan vad dåligt att jag aldrig postar bilder. Men pallar aldrig lägga över bilderna från luren till datorn. 
 
Igår var jag och Sophie ute i Santa Monica för lite stanmys. Jag shoppade ingenting!!! Borde få ett award för detta. Vi lunchade och jag åt hamburgare och pommes som jag har craveat sen jag var hemma i Sverige. Vi tog en tidig biotid igår. 16.30 - haha. Fan barntid. Men hela salongen var full - vi såg fifty btw. Den var helt ok, men jag höll på att somna för att man kunde fälla ner sätena så man i princip låg ner. LYX!
 
Varför har vi inte dessa sätena i Sverige? Man slipper de jobbiga sparken man alltid får. 
 
Därefter fick vi världens tagg att dansa. Så vi gick en sväng i stan och sen drog vi hem för att fixa oss. Killarna hade redan dragit ut men vi tänkte att vi kunde dra ut själva för då kommer vi in haha. 
 
VI hamnade på 1 OAK, som tydligen är en kändisklubb i Hollywood. Hamnade på VIP och fick gratis drinkar och djn var gryyyyyym! Jag ville hellre vara där nere sen bland folket så vi drog ner och då såg vi Nick Jonas!! Så snygg människa, rökte cigarr och bara chillade. 
 
 
Okej det gröna ser inte så gott ut. MEN POMMESEN!! My looooord. Det vattnas i min mun nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0