Happy valentines day

Ja, alla hjärtans dag idag. Vill bara spendera den med min halva men I'll make the best of it. Hela dagen har i princip gått och jag har hunnit vara i skolan, chillat vid poolen och blivit snäppet brunare (ska bli crispy) och ätit en massa. Nästa vecka eller imorgon ska jag ta tag i gymmet once and for all. Har 4 månader på mig att bli fit! 
 
Anyways. Satt i rummet idag och kom ut till vardagsrummet så stod Mr straub där med en bukett röda rosor och ba: Happy valentines day pretty girl. Visste inte om han skojade eller ej. 
 
Sen bad han mig vara med på hans photoshoot för hans keps företag. Så vi hade en liten photosession på taket i solnedgången. Jag hatar att vara modell för någon. Kan bara posa när min närmsta tar bilder på mig. 
Bilderna kanske ni kan få sen en dag. 
 

Har gett mina bebisar lite näring.

Var SÅ excited inför fashionclass this morning. 

 
 Det var 19 grader idag. Tänk att nästan varje dag efter skolan kan jag lay by the pool och göra mina läxor. BOR JAG HÄR ELLER?! 
 

Även om jag kan ta bussen till skolan väljer jag att gå en timme hemifrån (07.00) för att promenera till skolan. Uppför the hill osv. Ni tror att det är för jag är duktig och vill bli fit, men nej, jag fattar bara inte busschemat... Men jag blir pigg i alla fall. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0