Hack

Godmorgon. Klockan är 08.12 och vi vaknade nyss. Ska strax bege oss till skolan. Solen skiner i alla fall men det är fortfarande svinkallt så pälsjackan och halsduken ska på! 


Har försökt blogga från datorn men så fort jag öppnar bloggsidan så hackar hela datorn. Har säkert redan fått virus!!! 

Igår stack vissa av grabbarna ut jag var kvar med Rudi och axel. Vi satt och lekte gissningsleken i 2 timmar och grät av skratt. 

Lärde mig att Rudi inte visste vad turning torso var. Det var det roligaste. 

Anyways. Äntligen fredag idag och vet inte om vi ska festa eller ej. Jag bör vara hemma så jag blir frisk men fy vad tråkigt!!!! 

Nu ska ajg äta upp min gröt. Cause im slow. 


Använder Emils skjorta så mycket som möjligt så det känns som att han är här. Hjälper dock inte hahah
Rip mina älsklingar :( ska köpa nya idag och gömma de!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0