first day of school

Steg upp 6am imorse och var cp trött. Väckte halva huset imorse för folk krashade i soffan. Satt och kollade på 90210 i köket innan jag skrämde Oliver med min närvaro haha. 
 
Första skoldagen idag då. Hade engelska och hade inte en enda svensk där. Wierd. Men det var chill, kunde inte koncentrera mig för jag tänkte på mitt örhänge jag tappade bort hemma nånstans i lördags. Nu har jag haft 6 timmars håltimme och börjar snart igen med MATTE. Funderar starkt på att droppa den kursen och lägga till antingen italienska eller en till fashion kurs bara för jag vill läsa roliga ämnen istället för viktiga.. Smart tjej. 
 
Nu kom alla grabbar från hollywood och ska hänga uppe på vår rooftop. Coolio. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0