bokat och klart!

FYYYYYYYY, känner mig extremt pank just nu. Bokade nyss min biljett tillbaka till LA, för TRETUSENKRONOR!!!!!!!!!!!!!! Smutsiga de är som tar resebyråavgifter och bagage. SMUTS. Men ja, jag ska inte klaga. Jag som ville besöka malmö igen så jag visste väl att jag skulle spendera några slantar mer här än LA. Så värt det dock.
 
Inatt sov jag som en sten trots att jag hade honom bredvid mig. Varit så utmattad denna veckan. Tror att det var vår sista natt ihop faktiskt.. Ikväll ska vi som sagt fira alla hjärtans dag. Så vi ska laga hasselbackspotatis eller vad det heter, med kyckling och lite grejer instoppat i kycklingen med jensens PULIGA sås! Kommer vara såå ledsen. 
 
Två dagar kvar i kära malmö då♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0