Bastu and shit

Kollade flygen idag igen och det har sänkts med 200kr. Måste köpa till försäkring OCH det jävla lilla handbagaget så allt hade ändå kostat 3000kr. Inga bra recensioner om det flyget så vet inte riktigt om jag ska slå till eller ej. På MÅNDAG får va min sista dag att boka okej??
 
Har haft en mysig dag. Vaknade till hans alarm 8.15. Han stack ut för en joggingrunda och stack till skolan medan jag låg kvar och snoozade. Sen vaknade jag av nycklarna i dörren och höll på att bajsa på mig. Klockan var redan 12.30. Vilken jävla koala jag är.
 
Okej, bloggar från datorn så kan inte lägga upp dagens bilder. 
Vi tog oss en bastutimme i hans källare för att rensa porerna hahaha. Inga finnar better ploppa upp imorgon! Och vi tog utmaningen att laga en tacopaj vilket blev SÅ LYCKAT! fan att jag ej har bilderna. Visar i inlägget ovan men det har ni redan sett för ni skrollar ju ner ofcouuuuurse. 
 
Okej, nu ska jag lägga undan datorn och va social. ÄLSKAR DENNA DATORN. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0