att bo med fyra personer

Som några säkert vet så bor jag med fyra andra personer i en 2bed2bath vilket i princip betyder en TREA! Killarna är alltså tre i ett rum och vi är två i vårt. Det är inte så jobbigt att bo så många i en lägenhet men det finns jobbiga perioder. Jag for example, är den enda som brukar gå upp 06.00 för skolan. De flesta i huset börjar antingen vid 10 eller har skolan hela eftermiddagen. 
 
En fördel för mig är ju att jag har hela dagen när solen är som starkast och kan gymma osv och har lägenheten för mig själv kanske max en timme haha... Vi har enbart TRE hemmanycklar så antingen får vi lämna dörren öppet all the time vilket är risky då vi har våra datorer och mina klackar här inne. 
 
Känns lite som Vänner. Folk kommer och går som de vill. Igår var killarna ute på valentines dinner och jag däckade redan halv 10 men blev väckt 12 för de kom in i rummet och tjöt och var fulla haha. Sen fick vi somna till axels hicka som man hörde när han sov i andra rummet. Så idag är jag pretty dead. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0