03.04

Fråga mig inte vad jag gör uppe såhär sent.. Jag vet inte ens varför jag är uppe såhär sent. Försökt somna sen 12 men har inte gått, så nu har jag surfat i ca 2 tim. Gjort research angående min utbildning och lite lägenheter och så. Dont ask why. 
 
Dock börjar klockan bli väldigt mycket ser jag nu och jag är skithungrig så jag måste äta nåt så jag kanske har en chans att somna. MEN jag har hittat mig en ny vän i LA, som jag ska träffa nästa helg då jag kommer tillbaka. Ska möta upp henne och hennes tjejkompisar. BRAND new i LA är hon också, och ny elev så vi har något gemensamt. 
 
Så nu är man i alla fall lite mer excited inför flytten till usa igen hahaha. 
Okej, dags att sova nu. ÄLSKAR MIN DATOR!!!!!!!! Säkert därför jag inte kan sova, för jag vill sitta uppe med honom all night long. 
 
 
Så mycket jag saknar alla små spontana resor man gjorde på sommaren. Theyre long gone. RIP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0