vilken jäkla helg!

Guuuud vilken bra helg! Fylld med skratt, vin och vänner. Fan vad jag kommer att sakna alla här. Får ångest varje dag jag vaknar upp. Önskade att jag hade en plan b när jag kom hem.. 
 
Lite folk kom över på lördagen men vi fortsatte förfesten hemma hos födelsedagsbarnet. Hon hade dock en katt och en hund så jag nös ihjäl mig hela kvällen. Alla drog iväg till en bar och jag stannade kvar och stack hem vilket var jävligt skönt. Spenderade kvällen med rudi och axel och hade deeptalk till 3am. Det är de bästa samtalen med folk. När man är så djup och bara säger allt man har i huvet. 
 
Nu är det måndag igen, 06.53 och jag steg upp dirr när alarmet ringde för jag såg att antagningsbeskedet kommit. Kom inte in på mitt förstahandsval. BUUU. Snacka om att vara mindre taggad nu ju. 
 
Aja, dags att njuta av min sista vecka i LA...
 
de hade en polaroidkamera och vi klickade av några bilder och de blev såå bra. Måste köpa en när jag kommer hem! 
 
jag syns inte ens här hahahhhahah 
 
den hunden var så störd, fick cp ryck och fnatt
 
Och under kvällen tappade man bort den här kvinnan. Försökte ringa henne när jag skulle hem men så ringer hon tre timmar efter och ba: heeeey where are you. haha
Då är man borta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0