sunset

Kommer aldrig att tröttna på att vara på stranden vid solnedgången. Igår hade jag och Noelle en mini photoshoot på stranden för hennes portfolie. Jag frös ihjäl så kallt det var. Kunde inte känna mina tår. 
 
Nästa vecka har jag två till photoshoot, en i Hollywood med sminkning vilket jag tvekar lite på. Mitt ansikte får alltid så jäkla mycket utslag efter jag sminkat mitt ansikte med puder osv. Men det är i en studio så det kan ju bli kul. 
 
Om 30 min ska vi vara hemma hos Dani och de, sen ska vi alla dra och bruncha, med endless mimomas. Champagne blandat med apelsinjuice, nja, är lite skeptisk. Gillar inte bubbel så jättemycket, speciellt inte med apelsinjuice haha. Men fan vad gott med brunch! Sen får vi se om vi fortsätter festandet efter. Har cp mycket plugg att göra men det får jag skjuta upp och göra dagen innan det ska vara inne. Har ändå tre veckor kvar här, YOLO! 
 
 
 
INGA FILTER!!!! Guuuuuuuud, vill printa ut de till canvas och ha de på rummet haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0