Honey, I'm hooome

Klockan är 18.12 svensk tid, men 09.12 i mitt huvud. Är ganska jetlagged och vill lägga mig nu. Flygresan gick bra och jag hann sova i totalt 2 timmar kanske. Mina ögon var sprängröda av all gråt, grät till och med på planet. Är ganska imponerad av mig själv att jag bara kissade EN gång under hela flygresan! Drack knappt nåt för jag satt vid fönstret och orkade inte ta mig ut varje timme. 
 
Så fort jag steg in till kastrup fick jag julkänsla direkt. Kastrup är en mycket bättre flygplats än LAX. De hade inte ens julpynt i LA. 
 
Jason och mor är glada över att ha mig hemma igen och första frågan var: kommer du stanna kvar eller åker du igen? Ja det är ju frågan... 
 
Trodde att jag skulle frysa på flyget men de hade ac'n på högsta så satt utan jacka. Första gången. Men sen var jag för lat för att sätta på mig tröjan när jag skulle av så frös ihjäl när Kim hämtade mig. 
 
 
 
Älskar att mamma hade lagat vårrullar hehehehehe och nu bakar hon lussekatter! Och vi har julpynt i hela lägenheten. Är van att ha en öppen yta som i LA där borta så känns som vår lägenhet här är så litet och trångt. Men mysig. Nu: mysa med jason!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0