fullspäckad helg

Har varit en bra helg hittills. Torsdags lyckades vi överraska hoey här hemma. Jag planerade allt hela veckan och var så jäkla stressad. Lyckades få ut henne ur huset iallafall så alla kutade hem till oss på 2 min (tur alla bor 30 sek ifrån). Och hon bajsade på sig när alla skrek surprise. 
 
Igår minglade vi hemma hos Erik som är hennes gaybuddy. Han bodde så så fint och det bjöd på svenska köttbullar, chips, nån nasty ass applecider med massa alkohol. Det var i princip bara gays där. Nog bara jag och Hoe som var straight hhahaa. Fann några vänner varav en av de liknade han lille spinkiga från Glee. Han älskade min pälsjacka och var tvungen att ha på den när han skulle göra entre till efterfesten hahah. 
 
Vaknade nyss av min sköna nap och gick ur rummet så sitter Fredrik och kallar på mig och bajsar med öppen dörr. Fräscht. Och säger att alla kommer om 45 min. Jävligt mycket stress asså. 
 
Så, sista festen för i helgen då, tagga round 3! 
 
Standard. Såhär ser det ut varje gång nån fyller år här. Känns som alla fyller år varje dag asså. 
 
mina puppisar 
Vet inte vems tröja det var men herre min dar var mysig den var! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0