first week back home

22.48 och jag letar för fullt efter recept inför nyår! Hittade så mycket gott, mest vegetariskt. 
Haft ett par lugna dagar med familjen. Och idag fick jag reda på att jag blev antagen till socionomprogrammet här i Malmö. Blev jävligt glad och stolt för jag har aldrig kommit in på något så stort. TACK!
 
Dock är jag fortfarande förvirrad över vad jag vill göra i livet. Hunnit shoppa i två dagar nu och ska shoppa mer imorgon. Hejdå sparpengar. Men är på hugget! Plus är det rea. Värt. 
 
Min jetlag har fortfarande inte försvunnit även om jag inte tagit naps på dagen. Vad händer? Ikväll ska jag försöka lägga mig vid 1 och se om jag kan sova en heeel natt utan att vakna och bli pigg. 
 
Ska man sälja de eller ej.. 
 
Velat ha denna jacka så länge men inte för 1000kr. Idag var den på 50% men alldeles för stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0