Fires in LA

Galet många bränder det har varit nu på senaste tiden här i California. Ganska läskigt. Började igår och imed att det var lite storm inatt så förvärrades branden och har nu spridit sig en jävligt stor del av LA. Hade lektion 8.00 imorse och sydde för fullt innan allas mobiler började ringa runt och folk sa att dagens lektioner var inställda. Alla ryckte på axlarna och fortsatte att sy. Ingen har tid att skippa skolan nu så mycket vi har att göra haha. 
 
Lyckades sy en fin tshirt till mig själv. Perfekt! När man väl vet hur man syr så tar det 10 min att göra en tshirt. Vill göra en hel kollektion haha. 
 
Men är ganska glad att jag har en hel dag framför mig till plugg och gym. Hur nördig är man då? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0