ärenden all day

Okej, har massor att göra idag och har bara gjort hälften. Klockan ringde 8.00 imorse och jag gick upp dirr. Lånade fred och cays badrum för de har badkar och jag ville bara duscha håret. Så hör jag nån som försöker dra upp fönstret och bankar och blir livrädd. Så ser jag att det är Caylee som försöker bryta sig in hahaha. Hon hade rädslan i ögonen för hon trodde att jag var en inbrottstjuv. Som att inbrottstjuvar bryter sig in i nåns hus för att duscha håret hahaha. 
 
Fixat med skolan och hunnit köpa alla julklappar. Äntligen klar, sista minuten som vanligt.... Köpte även en gosig tröja till mig själv som jag tänkte ha till flyget. Nuuuuu alldeles strax ska jag springa till bussen för att ta mig till Hollywood. Hunnit vara hemma i 10 min, superstressad och luren är bara på 35%. 
 
Ska hikea med Katy i hollywood på Runyon canyon för att se solnedgången. Aldrig sett solnedgången från en hike så ska bli kul. Sen tar jag en uber snabbt hem i rusningstrafiken (good luck) för att hinna hem till julfesten som hålls på taket ovanför gymmet ikväll. Fattar ni hur stressad jag är?? Inte konstigt att min hälsa suger och att jag fortfarande är sjuk. 
 
SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0