älskar torsdagar

Vet ni varför? För att jag alltid är leeeeedig! Sov ut till 10.30 idag men var så seg hela dagen. Sov nog för länge. 
Vaknade av att någon hade satt på värmen på 987 grader. Fyfan vad lökigt det var. 
 
Idag fick jag hem min fina röda boots jag längtat efter!! Som jag ska använda de! Dock lite för små men ska gå i de så mkt att de töjs haha. Märks att jag är inne på röda accesoarer nu eller? Min nya röda väska från black friday är en hit. 
 
Nu har jag precis hivat i mig en påse med caramell popcorn innan jag drar till gymmet. + - 0 eller? Fyy satan vad de är goda. Väljer mellan att ha de eller grönsakschips på flyget. Åker om treeeee veckor!!!!! TRE!! Känner mig så jäkla stressad. Vill göra så mycket innan jag åker hem. Shoppa mer. Fota mer. Se solnegångar, vara uppe på taket, sitta vid brasan på kvällen. Daydrinking. AHHHH hur ska jag hinna?!?!?!? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0