15.08

Sitter i hoeys säng just nu. Det ekar i sovrummet så tomt det är. Första gången vi kom hit var det lika tomt. Min sida av rummet är rensat med allt min shit. 
 
Igår hade vi alla en mysig kväll hos killarna med lite spel och charader. Fy satan vad jag kommer att sakna de. Avslutade kvällen tidigt för att fortsätta packa. Fredrik fortsatte att påminna mig om att jag åker idag. SHUT UP! 
Nu har jag packat klart i alla fall och inväntar axel som ska köra mig till flygplatsen. Fy fan vad jag kommer att gråta hahah. 
 
Har gått runt och fått tårar hela dagen idag när jag tänker på att detta är min sista dag. 35 min kvar i denna lägenheten, 4 timmar kvar i USA. Uppdaterar så fort jag kommer hem imorgon! Wish me a safe flight! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0