stenålder

Vet att jag är i La och att jag borde leva life och va på stranden osv. Men har inte haft tillfälle faktiskt. Men vi alla här lever förtillfället under stenåldern. Inget wifi, nada. Så vi sitter i soffan tms och i princip glor på varandra. Eller wifi funkar för den som lyckas haffa den direkt före alla. Vilket jag hann göra nu under lunchen. Vi är 4 hemma nu så medans jag streamar så får de glo i taket. Hehhehhehehe
 
Haft två kurser än så länge som jag tycker är okej. Den igår fick vi sy lite och det var skoj. Och idag handlade det om fashion buying på 3 tim. Magen hinner ju kurra under den tiden. 
 
Men nu ska jag till poolen och hänga. Läsa en bok kanske. TRÄNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0